Foarte multi furnizori din industria nuntilor - saloane de nunti, fotografi, formatii, cofetarii etc. - au tendinta naturala de a se promova prin pretul cel mai mic ca sa isi creasca numarul de clienti.
Însă la începutul lui 2018 am hotărât să fac ceva nou, ceva ce nu se făcea la acea vreme în România: evenimente live cu mirese. Iar evenimentele trebuiau să ofere informație și distracție în același timp.
Noul anunți al Facebook va produce cu siguranță panică maximă și în rândul multor furnizori care încă se luptă să adune ”puncte” crezând că vor păcăli algoritmul.
Scăpăm de Covid în 2021? Putem spera la un sezon de nunți 2021 cât de cât normal, profitabil, cu evenimente mari și fără restricții? Această întrebare se află probabil în mintea tuturor furnizorilor de nunți deci și a ta.
Acum 9 ani am descoperit adevărul despre internet și de atunci mi-am triplat cifra de afaceri pentru că în 2011 lucrurile au devenit dintr-o dată serioase pentru mine și afacerile mele.
Chiar dacă ceea ce spunem despre valoarea serviciilor noastre e adevărat, mireasa nu ne aude. Ea e sceptică și se așteaptă să primească un "discurs de vânzare".
Cea mai mare problemă a furnizorilor (chiar și a mea) este modul în care atragem mirii. Mai pe scurt, ce facem ca să avem mai mulți clienți? Cum ajungem la ei? Unde îi găsim? Ce le spunem?