Facebook sau Google? Publicitate - WeddingMastery

Facebook sau Google?


Ești furnizor de nunți și vrei să te promovezi.

Automat îți vine în minte întrebarea: unde ar fi mai bine să-mi fac reclamă pe Google sau pe Facebook?

Pe care canal ar trebui sa mă axez ca să iau mai multe contracte?

La acest tip de întrebare nu există răspuns pentru că întrebarea este din start greșită. Iar răspunsurile corecte vin din întrebări corecte.

Facebook și Google sunt ca două sporturi diferite. Iar dacă le compari, e ca și cum ai compara mere cu pere.

Ca să înțelegi mai bine ce vreau să zic, hai să ne uităm la comportamentul nostru personal pe cele două platforme.

 

GOOGLE.

Tastezi ÎNTREBAREA TA în căsuța de căutare și aștepți un răspuns, o soluție la problema ta. Ești conștient că vei primi mai multe opțiuni și că va trebui să o alegi pe cea potrivită.

Navighezi pe Google căutând răspunsuri și ești conștient de ceea ce faci și de așteptările pe care le ai.

 

FACEBOOK

Ai puțin timp liber și ca să-ți distragi atenția dai scroll pe Facebook.

Nu ai întrebări sau probleme pe care să vrei să le rezolvi la momentul respectiv. Navighezi pur și simplu în lumea ta virtuală fără să fii conștient de ceea ce faci.

 

Dacă vrei să folosești Google sau Facebook pentru a ajunge la miri, atunci trebuie să ai în vedere diferența dintre ele.

 

Google este un loc de informare, căutare, este locul unde oamenii caută conștient soluții la problemele lor.

 

Facebook este o platformă pe care îți petreci timpul liber fără a avea în vedere un scop precis. Nu ai întrebări, nu cauți soluții. Doar petreci timp.

 

Nu este diferență în eficiență între platforme. Este o diferență de comportament uman.

Așa că trebuie să fie o diferență în abordarea clienților ca strategie, limbaj și „momeală”.

De exemplu, dacă sunt pe Google și caut răspunsuri, voi fi probabil dispus sa mă bucur mai mult de conținut, deoarece eu am decis unde o sa-mi petrec timpul cu aceasta activitate.

Daca sunt pe Facebook, totul ar trebui sa fie mai rapid, deoarece daca nu te cunosc, nu sunt dispus să-ți dau 15 minute din timpul meu de relaxare.

 

In ultimii ani am petrecut foarte mult timp studiind aceste mecanisme si cum sa le aplic ca sa:

- Atrag mirii

- Să relaționez cu ei

- Să le ofer valoare.

- Să am grijă să acționez diferit pe platforme diferite.

Raspunsurile le-am publicat in cartea  "Cum Sa Devii Prima Alegere A Mirilor" - Strategii si Tehnici De Marketing Pentru Cresterea Numarului De Evenimente

 

Așa că întrebarea corecta ar fi: "cum aș putea să optimizez strategiile pentru Facebook și Google ca să vorbesc mirilor pe limba lor și să îi atrag?"