Noul design al Facebook - ce te faci când platforma îți ia like-urile? Publicitate - WeddingMastery

Noul design al Facebook - ce te faci când platforma îți ia like-urile?


  • Acasa
  • »
  • Blog
  • »
  • Publicitate
  • »
  • Noul design al Facebook - ce te faci când platforma îți ia like-urile?

”Paginile brandurilor, persoanelor publice și paginile artiștilor nu vor mai avea buton de like”, anunța Facebook pe data de 7 ianuarie.

Șoc și groază!

Pentru unii care de ani de zile ”întrețin” pagini de Facebook, numără like-urile în fiecare dimineață și își măsoară stima de sine și valoarea brandului după like-uri, vestea asta e cu adevărat devastatoare.

E 2021 iar compania Facebook împlinește 17 ani de când a fost fondată.

Iar anul vine cu noi schimbări în designul și funcționarea platformei. Ca de obicei, schimbarea platformei le produce unora mici (sau mari) atacuri de panică. De ce? Pentru că cei mai mulți antreprenori se bazează pe ceva ce le hrănește egoul și le golește conturile. O strategie care începe și se termină cu butonul de like.

Noile schimbări în designul Facebook elimină cu totul like-urile paginilor și le înlocuiește cu ”urmăritori/follower-i” sau mai pe înțelesul nostru, al celor de peste 30 de ani, fani.

Facebook te forțează, vrei nu vrei, să îți creezi o bază solidă de fani cu care să interacționezi pe bune, fani care vor primi notificări atunci când postezi și îți vor vedea postările în feed. Facebook nu este interesat ca tu să-ți crești pagina cu zeci de mii de like-uri de la diverși iluștri anonimi care nu știu nimic despre tine în 99% din cazuri.

Și acum ce facem? Cum ne măsurăm rezultatele?

În bani. Simplu. Ajungem în sfârșit să ne măsurăm rezultatele în bani reali nu în like-uri imaginare. ”Întreabă un director de bancă dacă îți poate pune like-urile în cont și vezi cum se uită la tine”, spunea un prieten de-al meu.

Suntem într-o nouă eră a marketing-ului.

Noua eră i-a făcut pe utilizatorii de Facebook să se comporte liber, natural, să se simtă pe platformă ca la mall.

Ei nu știu ce caută, doar se uită în vitrine.

Iar tu, ca furnizor, trebuie să-ți faci avatarul de client și să știi exact cu cine vrei să interacționezi, care sunt dorințele, fricile, nevoile, visurile și pasiunile viitorilor tăi clienți și să vii în întâmpinarea lor cu un conținut de calitate, care provoacă reacții, discuții, este util și mai ales te ridică la rang de autoritate.   

Urmăritorii reprezintă persoanele care pot și vor primi notificări de la pagină. Iar asta poate indica mai cu acuratețe brandului sau persoanei care deține o pagină, ce bază reală de fani are. Odată cu noul design, paginile de Facebook vor indica doar urmăritorii și nu like-urile obținute la postări. Se va pune un accent foarte mare pe conversațiile dintre utilizatori, pe interacțiunea dintre urmăritori și persoana publică sau brand.

Noul anunț al Facebook va produce cu siguranță panică maximă și în rândul multor furnizori care încă se luptă să adune ”puncte” crezând că vor păcăli algoritmul și că Facebook le va răspândi cu plăcere pozele, ofertele, filmulețele sau anunțurile banale, lipsite de creativitate, anunțuri generale care vorbesc tuturor în general și nimănui în special.

Fals! Platforma și algoritmul are deja suficientă experiență în spate ca să poată face diferența între pagini care produc conținut de calitate, branduri care interacționează cu clienții și branduri care vor doar să numere like-uri.

Din nefericire, sunt companii mari care cheltuie o grămadă de bani pe reclame, cumpărând like-uri ș atât. Bani aruncați pe fereastră. Mulți marketeri și mulți oameni de afaceri și-au bazat afacerile pe butonul de like. Mulți își măsoară de ani de zile eficiența marketingului și succesul conținutului în funcție de câte like-uri obține.

Like-urile fără o strategie în spate nu înseamnă nimic. N-au însemnat nimic niciodată.

Like-urile nu înseamnă clienți sau bani.

Like-urile nu înseamnă marketing.

Like-urile dispar.

Urmează era fanilor înrăiți care te urmăresc cu adevărat pentru că le place ceea ce faci, vor să știe mai multe despre tine iar Facebook le dă prioritate și le ușurează accesul la informație.

Ce urmează să faci?

Să creezi relații și să educi. Și să câștigi bani. Cum faci asta? Folosind metoda E-PREI pe care am expus-o cu lux de amănunte în cartea Cum să devii prima alegere a mirilor.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

➠ Vrei sa devii prima alegere a mirilor din zona ta? Click aici➠  https://weddingmastery.members-only.o...

➠ Detii un salon de nunti/cort/ballroom si doresti mobilier de lux care atrage mirii si ii determina sa semneze contractul? Intra pe http://wedeco.ro

➠ Vrei sa afli ultimele noutati din industria nuntilor? Intra in singurul grup de facebook verificat, destinat furnizorilor din industria nuntilor http://bit.ly/grup-furnizori-nunta

➠ SUBSCRIBE la canalul nostru de youtube: https://www.youtube.com/c/MacFLOREA